Patiseria cu povești 💗

Soarele se-aruncă timid în brațele mele. Nu vrea să stea mult. O fi și el anxios, sau temător că îl voi ține prizonier toată vara. Eh.. Aș face asta, dacă nu mi-ar sta în cale vântul și ploaia de uneori.



Azi, în patiserie, chiar mă simt ca-ntr-o poveste. Din aceea cu prințese răsfățate și iubite de oricine. Un fel de prințesă Aurora, doar cu slăbiciuni adaptate erei noastre: prăjituri.
De ce să-mi doresc normalul, când pot să aspir la dorințe ascunse în repetate rânduri? Dacă mă simt ca o prințesă, musai să vreau pantofi și rochii de bal?



În loc să mă înțep în fus, am să-mi înfing degetele într-o prăjitură cremoasă. 😜
Azi vreau doar să mă scald în pagini dulci și file cremoase.

– Să mă anunțați dacă întrec limita bunului însiropaj, îi zic entuziasmată patiserului.
Azi vreau doar să mă-ntrec în arome și să-mi scald papilele gustative într-un foietaj pe pat de ciocolată. Sau în vreun mousse cu tentă regală. Să-mi încoronez tristețile cu arome de cremă de zahăr ars.



Știam că toate astea au un rost al lor, se pun bine pe lângă tine. Exceptând clasicul pus pe șolduri și coapse, prăjiturile se pun bine pe suflet. Hai să fim realiști.. Câtă plăcere și confort îți oferă o prăjitură, fix atunci când nu te aștepți?.. Ei vezi? Ea știe mai bine ce ți se potrivește și te asortează pe măsură. Pe mine mă transformă în prințesă.



Ție ce-ți aduce o patiserie? 🌈🍰🍩

Foto : pinterest.

Lasă un comentariu

Un site web WordPress.com.

SUS ↑

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe